Żyjemy w świecie wpływów. Przełożony lub kolega w pracy, współpracownicy, rodzina, przedstawiciele handlowi różnych firm, politycy, stosując różnego rodzaju techniki, starają się działać tak, aby nakłonić nas do podjęcia konkretnej decyzji, zmiany poglądów czy określonego zachowania.
Foto: pixabay.com
Z drugiej strony, my sami też chcemy mieć wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Dziecko chce wymusić na rodzicu upragnioną zabawkę, dziewczyna chce zwrócić na siebie uwagę chłopca, który jej się podoba, mężczyzna zdobyć upragnioną kobietę, aplikant wymarzoną pracę, usługodawca wysoki wynik sprzedaży, a manager czy polityk wysokie stanowisko czy pozycję społeczną.
A tymczasem z komunikacją jest jak z pogodą.
Zwykliśmy mówić, ze jest pogoda gdy jest słonecznie i ciepło, podczas gdy deszcz, burze czy wszelkie anomalie to też pogoda.
Tak samo jest z komunikacją – może być otwarta, serdeczna, oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu – przynosząc nam satysfakcję i sukcesy – zarówno na polu zawodowym jak i społecznym.
I pełna burz i nieporozumień wpędzając nas w czarną rozpacz, izolację i osamotnienie, a w konsekwencji obniż one poczucie własnej wartości. A z taką postawą i nastawieniem nie da prowadzić satysfakcjonującego życia i sukcesów zawodowych i osobistych.
Jak to osiągnąć sukces, satysfakcję, zbudować trwałe relacje a jednocześnie ustrzec się przed pułapkami naciągaczy?
To, co musisz wiedzieć, znajdziesz w szkoleniu TAJEMNICE SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI.
„TAJEMNICE SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI” to szkolenie podstawowe, które wyposaży cię w funkcjonalną wiedzę i umiejętności komunikacyjne. Jak osiągać założone cele? Jak mówić by nas słuchano? Jak zrozumieć innych i być zrozumianym? Jak wiedzieć a nie domyślać się, co autor miał na myśli?
Jak wykorzystać mowę i ciała i psychologię koloru w budowaniu skutecznych przekazów?
Jak podnieść swoją skuteczność i moc sprawczą w komunikacji w zespole, z przełożonym, z podwładnymi, z klientem i w rodzinie.
POZIOM WIEDZY:
- Poznasz psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej czyli odpowiedź na pytania jak i dlaczego to działa. Nauczysz się rozpoznawać osoby godne zaufania i naciągaczy.
- Poznasz sposoby skutecznej komunikacji – werbalnej i niewerbalnej.
- Dowiesz się jaka jest skuteczność we wpływaniu na decyzje grupy, i jak ją wzmocnić.
- Poznasz 10 zasad skutecznej komunikacji – do natychmiastowego zastosowania.
POZIOM UMIEJĘTNOŚCI:
- Zdobędziesz konkretne umiejętności komunikacyjne.
- Nauczysz się wykorzystywać swoje naturalne zasoby w komunikacji interpersonalnej – tembr i barwę głosu, mowę ciała, wizerunek.
- Nauczysz się komunikować z innymi w oparciu o szacunek wzajemny, bez agresji i manipulacji.
- Będziesz skuteczny w negocjacjach.
- Będziesz przekonywujący podczas wystąpień publicznych.
- Osiągniesz wyższe wyniki w sprzedaży.
- Zbudujesz wizerunek osoby godnej zaufania; osiągniesz sukces w budowaniu wizerunku.
- Twoje wystąpienia publiczne, publikacje w mediach i prezentacje będą bardziej przekonywujące a oferty bardziej zachęcające odbiorców do działania.
SZKOLENIE JEST DOSKONAŁYM WSTĘPEM i UZUPEŁNIENIEM warsztatów „Komunikacja perswazyjna w biznesie i nie tylko”.
UŻYTECZNOŚĆ czyli gdzie wykorzystasz zdobyta wiedzę i umiejętności?
- W negocjacjach – twoje argumenty będą skuteczne, bardziej przekonywujące. Jednocześnie unikniesz licznych pułapek manipulatorów i wykorzystywaczy. Dzięki swoim umiejętnościom przeprowadzisz skuteczne negocjacje typu WIN-WIN dające ci maksimum korzyści przy zachowaniu status quo, co gwarantuje stabilność zawartych umów i kontraktów.
- W wystąpieniach publicznych – „Jak cię widzą tak cię piszą” dlatego jeśli twoja praca czy pasja związane są z publikacją twojego wizerunku, a twoja aktywność z wystąpieniami publicznymi – zasady skutecznej komunikacji pomogą ci uniknąć wielu pomyłek, błędów wizerunkowych, a przede wszystkim dzięki nim zbudujesz swoją markę i wizerunek osoby wartej zaufania, znawcy tematu, profesjonalisty.
- W zarządzaniu – bez względu na to czy sprawujesz funkcję zarządczą w przedsiębiorstwie, samorządzie czy innej jednostce umiejętność współpracy z ludźmi, klarowne i jasne przedstawienie zadań, oczekiwań, a także dokładne rozumienie drugiej strony interakcji to podstawa sukcesu. Bez komunikacji nie ma żadnego działania. Bez zrozumienia nie ma współpracy i sukcesu.
- W sporządzaniu i czytaniu umów – bez względu na to czy chcesz coś kupić czy sprzedać, umiejętność klarownego przedstawienia przedmiotu umowy jest nie do przecenienia. Jasna, klarowna komunikacja pomoże ci sprecyzować zagadnienie i ustrzec się przed błędami, które mogą drogo kosztować. A dogadanie się jest podstawą sukcesu.
- W mediacjach i moderacji – jesteś mediatorem? Lub po prostu kierujesz grupą ludzi? Komunikacja jest doskonałym narzędziem do rozwiązywania konfliktów, łagodzenia sporów, wprowadzania ustaleń i moderowania dyskusji.
- W pracy z klientem, podopiecznym – praca z ludźmi jest wyzwaniem. Jak wiadomo, tam gdzie dwoje ludzi tam trzy opinie. Jak poradzić sobie z roszczeniowością, oczekiwaniami, humorami a bywa, że i z bezczelnością. Jak skutecznie i bez awantur porozumieć się z klientami, podopiecznymi? Tu z pomocą przychodzą zasady skutecznej komunikacji.
- W marketingu – Każde wydarzenie można opisać używając różnych słów, telewizja czy radio nie zawsze informują o wszystkich faktach, a odpowiedni komentarz potrafi umniejszyć lub rozdmuchać zdarzenie. Komunikacja perswazyjna sprawi, że tworzone przez ciebie teksty będą budowały skuteczne przekaz zgodny z twoimi interesami.
- W logistyce – jesteś przewodnikiem turystycznym? Musisz ogarnąć grupę a nie wiesz jak? W twojej pracy jest dużo stresu związanego z nieustannym ogarnianiem ludzi, z których każdy chce i pragnie czego innego a ty musisz nad tym zapanować i w dodatku zmieścić się w określnym czasie? Komunikacja perswazyjna jest nieodzownym elementem pracy z grupą. Dzięki poznanym sposobom poradzisz sobie w każdej sytuacji bez negatywnych emocji, stresu i straty czasu.
- W rodzinie – nie radzisz sobie z nastolatkiem? Nie wiesz jak dotrzeć do przedszkolaka? Masz dość wykorzystywania i robienia wszystkiego za innych? A może czujesz, że z twoim związkiem jest coś nie tak…komunikacja perswazyjna pomoże ci ułożyć relacje i wyjść na prostą.
WARUNKI TECHNICZNE szkolenia:
Rekomendowane połącznie z warsztatami „Komunikacja perswazyjna w biznesie i nie tylko”.
- Szkolenie jednodniowe.
- Szkolenie w postaci warsztatów pozwalających na nabycie wiedzy i umiejętności. Część wykładowa to ok 20% czasu; warsztaty praktyczne pozwalające na zdobycie konkretnych umiejętności to ok 80% czasu zajęć.
- Maksymalna grupa – 15 osób.
- Szkolenie dedykowane wszystkim, którzy chcą być skuteczni w komunikacji z innymi.
- Cena szkolenia: 690zł
W cenie szkolenia:
- Praktyczne warsztaty
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- Przerwa kawowa
- lunch
PROWADZĄCA:
Beata Krudkopad-Szaturska – pedagog, psycholog, coach relacji.
Studiowała na:
- Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego – ukończone studia magisterskie
- Wydziale Psychologicznym Uniwersytetu Warszawskiego – ukończone studia magisterskie
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie – studia podyplomowe.
Wykładowca na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego.
Trener, coach w Naczelnej Izbie Lekarskiej.
Założycielka fundacji EUROPEJSKIE CENTRUM ZAPOBIEGANIA WYPALENIU ZAWODOWEMU.
Właścicielka Akademii Rozwoju i Przedsiębiorczości ABSOLWENT.
Mediatorka wpisana na listę mediatorów przy Sądzie Najwyższym w Warszawie.
Biznes Partner w WARTA TUnŻ S.A.